تاریخچه
نقطه آغاز
آرمان راسخ تجارت با هدف بکارگیری تکنولوژی های نوین در زمینه تبلیغات فعالیت خود را شروع نمود.
این شرکت با الگوبرداری از نمونه های موفق جهانی در تاسیس بنگاه های تجاری با هسته مرکزی خانواده محور تشکیل شده وبطور پیوسته در طی مسیر مجموعه ای از جوانان خلاق به تیم ملحق شدند.
نقطه عطف
پتانسیل موجود دردنیای تلفن های هوشمند و استقبال کاربران سبب گردید فعالیت بروی این حوزه مورد توجه قرارگیرد، همچنین باتوجه به جذابیت های موجود در فناوری های واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) تحقیقات بروی این فناوری ها آغاز شد.
در اوایل سال 1395 ایده ساخت نخستین سرویس واقعیت افزوده کاملاً ایرانی توسط تیم آرمان راسخ تجارت اجرایی شد و پس از برسی های فراوان، سامانه اپلیکیشن ساز آلبوم هوشمند طراحی و به بازار ارائه شد.
این سرویس باهدف خدمات دهی به آتلیه ها و استودیوهای فیلم سازی و عکاسی ساخته شد.
شکوفایی
با استقبال گسترده انجام شده از سرویس اپلیکیشن ساز آلبوم هوشمند نیاز راه اندازی سرویس کاربردی عمومی تری برای استفاده گروه بزرگ تری از مشاغل با قابلیت های متنوع و تعاملی احساس شد.
این موضوع دستمایه ساخت سرویس اپلیکیشن اینتراکتیو بلینک گردید.
برداشت
طی 5 سال فعالیت در زمینه تکنولوژی زمان آن رسید که با نگاهی به مسیر طی شده، عملکرد را مورد برسی و نقد قرارداد.
1- کسب عنوان شرکت خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
2- کسب عنوان شرکت نوآفرین از سازمان فناوری و اطلاعات ایران
3- عضویت در پردیس علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی
4- عضویت در مجموعه شرکت های راه نوآوری
بخشی از افتخارات کسب شده توسط شرکت آرمان راسخ تجارت در این مدت بوده است.
استقامت
باوجود بروز پاندمی فراگیر کوید19 و مشکلات تابعه و همچنین شرایط اقتصادی نامساعد حاکم، ما در آرمان راسخ تجارت کماکان در راه رشد به سوی فردایی روشن گام برمیداریم…